miercuri, 27 ianuarie 2010

Marius Manole-raspunde

Este un joc vechi, un joc de societate, o formă simplă şi puţin dură de a te face să spui adevărul… Dacă teatrul este adevăr şi dacă cei care sunt prinşi în lumea lui ne acceptă, noi îi provocăm să răspundă şi le aşezăm în faţă… „Chestionarul lui Proust”. Astăzi, actorul şi regizorul Marius Manole…

* marius-manole-in-rolul-victimei

*1. Principala mea trăsătură

Sunt agitat încontinuu. Nu pot să stau.

*2. Calitatea pe care ai vrea să o descoperi la un bărbat.

Umorul

* 3. Calitatea pe care ai vrea să o descoperi la o femeie

Umorul

* 4. Ce preţuiesc cel mai mult la prietenii mei

Că mă lasă independent. Că nu sunt posesivi.

* 5. Principalul meu defect

Că amân lucrurile.

* 6. Ocupaţia mea preferată

Teatrul

* 7. Fericirea, aşa cum o visez

La malul mării sau în vârf de munte.

* 8. Care ar fi cea mai mare nefericire

Să nu mai fie părinţii mei

* 9. Locul unde aş vrea să trăiesc

New York

* 10. Prozatorii mei preferaţi

Balzac, Proust

* 11. Poeţii mei preferaţi

Jacques Prevert, Edgar Allan Poe, Eminescu

* marius-manole-visul-unei-nopti-de-vara12. Eroii mei preferaţi din literatură şi viaţa reală

N-am. Tot timpul m-am ferit să am un erou preferat

*13. Eroinele mele preferate din literatură şi din viaţa reală

Asemenea.

* 14. Compozitorii mei preferaţi

Mozart, Bach

*15. Pictorii mei preferaţi

Van Gogh

* 16. Ce urăsc cel mai mult

Răutatea gratuită şi invidia

* 17. Darul pe care aş vrea să-l am

Liniştea

* 18. Cum aş vrea să mor

N-aş vrea să mor… Împăcat.

*19. Greşelile care-ţi inspiră cea mai mare indulgenţă

Inconştienţa

* 20. Deviza mea

Am descoperit-o acum… Trăieşte fiecare zi ca şi cum ar fi ultima zi din viaţa ta.

*21. Starea mea de spirit actuală

Incertă. Nu sunt nicicum. Nu sunt nici liniştit, nici în căutare, sunt agitat, curios, obosit, odihnit. Sunt în toate felurile astea.

Postat de Yorick in 25 January 2010,nr11

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu