luni, 7 decembrie 2009

Cine este Marius Manole?

Uneori stau si ma intreb cine este Marius Manole?Cine este acest tanar talentat care se daruie publicului cu fiecare spectacol jucat?Poate ca a avut si noroc dar a si muncit din rasputeri pentru a ajunge un actor desavarsit.Este printre putinii artisti care nu si-a prostituat meseria,care isi traieste rolurile ca si cand ar fi ultima lui reprezentatie scenica.In munca sa este perseverent si nu se abate niciodata de la crezul sau:actoria.Daca este sa vorbim despre omul Marius Manole,nu vreau si nu pot sa ma mint,confundandu-i identitatea sa cu cea a personajelor interpretate.Il percep ca pe un om normal,care sufera din dragoste pentru arta.Stiu cat de mult il intristeaza pervertizarea teatrului,a culturii si il inteleg.Ca om il cunosc de la diverse emisiuni unde a fost invitat.Ultima data mi-a facut o deosebita placere sa-l ascult povestindu-si viata si traiectoria artistica la o emisiune de pe antena2 si anume la ''Dincolo de aparente''.Am ramas uimita sa vad ca mai exista oameni sinceri in lumea asta,dornici sa-si depaseasca limitele,dornici sa ajunga la o cunoastere absoluta.Se spune ca invatam mai mult din vorbele batranilor intelepti.Ei bine,eu va pot confirma contrariul fiindca am invatat multe Idei de la un tanar de 31 de ani cu suflet de copil.Un om simplu,modest de la care ai ce retine...Un tanar frumos,care prefera sa traiasca mai mult in trecut( nici eu nu sunt multumita de prezent),un baiat ambitios,hotarat si foarte curajos fiindca iti trebuie curaj ca sa vii din provincie in capitala pentru a te forma ca actor.Niciodata nu stim totul,ca actori ne formam ani la rand,trecem prin foarte multe experiente,insa din cauza conditiei noastre existentiale tindem sa atingem numai cunoasterea Paradisiaca fiindca ne trebuie mai mult decat o viata pentru a ajunge la o cunostere Lucifrica ,deplina...

Candva,bunul meu Cioran m-a invata un lucru:renuntarea presupune sacrificiul iar sacrificiul presupune atingerea fercirii depline!Stiu,am invatat ca trebuie sa suferim pentru idealurile noastre,idealuri care depasesc tot ceea ce inseamna materie fizica si efemeritate.


ps:Nu te mai gandi sa renunti la tigari.Tutunul e viciu dar nu e pacat de moarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu